Πέμπτη 3 Σεπτεμβρίου 2015

O Εngin Akyurek γράφει στο λογοτεχνικό περιοδικό KafasinaGore.Τεύχος 1: "Έγινα όνειρο, ακολούθησα τα όνειρα μου."


Ο Εngin Akyurek γράφει στο λογοτεχνικό περιοδικό KafasinaGore http://kafasinagore.com/ από τον Απρίλιο του 2015. Το περιοδικό εκδίδεται κάθε δύο μήνες και  έχει ήδη δημοσιεύσει τρία κείμενα. Ακολουθεί το πρώτο κέιμενο με τίτλο "Έγινα όνειρο, ακολούθησα τα όνειρα μου."
                                     -------------------------------------------------------------




Έγινα όνειρο, ακολούθησα τα όνειρα μου.
Ο βαθύς και επιμελής μου ύπνος τελειώνει την βάρδια του στο κρεβάτι και σαν φρουρός απαλλάσσεται από το καθήκον του, εξαιτίας των ψύλλων που με συνοδεύουν με τα καπέλα και τις σφυρίχτρες τους. Οι ψύλλοι με τις σφυρίχτρες και το θορυβώδες περπάτημα τους πάνω στο σώμα μου, κάλυπταν τα πιο ανήθικα κομμάτια του ύπνου μου , στα πιο ιδιαίτερα μέρη του Δαλματικού μου εσώρουχου. Καθώς το όνειρο μου εξαφανίζεται μέσα στις ασπρόμαυρες  πτυχές του Δαλματικού μου εσώρουχου, νεράιδες και μελαχρινά , ροδομάγουλα κορίτσια , τέτοια που όμοια τους δεν θα συναντούσα ούτε στα παραμύθια χάνονται και αυτά χωρίς καν να ρίξουν ούτε μια ματιά στο πρόσωπο μου. Σκέφτηκα « Καταραμένοι ψύλλοι!» αλλά όλα σκόρπισαν και εξαφανίστηκαν σαν σύννεφο σκόνης.

Τι θα συμβεί τώρα μόλις ανοίξω τα μάτια μου; Πώς να γράψω το τέλος αυτού του ονείρου; Μήπως απλά να το παρατήσω αφού έτσι και αλλιώς το να γράφεις σημαίνει να βγάζεις πράγματα από το μυαλό σου; Φαντάζομαι ότι μπορώ να τελειώσω αυτό το όνειρο όπως τελείωσα όλες τις ιστορίες που έγραψα μέχρι τώρα. Γιατί πρέπει πάντα να γράφω τα όνειρα μου που κυκλοφορούν ελεύθερα στον ύπνο μου και να κρύβομαι πίσω από αυτά σαν μικρό παιδί; Γιατί δεν μπορώ να πάρω μακριά τις ανησυχίες, τα προβλήματα και τον πόνο αυτής της χώρας που καθρεφτίζονται στα πρόσωπα των ανθρώπων της και γιατί τελικά δεν μ’ αφήνουν ήσυχο αυτά τα αναθεματισμένα τα όνειρα;

Πού πήγαν αλήθεια όλα αυτά τα όνειρα που βλέπω κάθε βράδυ; Ίσως να κρύβονται κάπου μέσα στο δωμάτιο μου και δεν το ξέρω. Με τρώει σαν τέρας μέσα μου, «Ρε συ,πώς τέλειωσε αυτό το όνειρο;» Μήπως στα όνειρα μου είμαι κανένας διεστραμμένος που βιάζει κάποια και για αυτό δεν θυμάμαι πώς τελειώνουν; Ίσως είμαι ένας Δον Ζουάν χωρίς εσώρουχο και όλα τα κορίτσια μαλλιοτραβιούνται για να μπουν στα όνειρα μου. Δεν πειράζει! Πρέπει να βρω πώς τελειώνουν αυτά τα όνειρα. Γι’ αυτό δεν θέλω να έρχεται η νύχτα και θέλω να βάλω την λέξη «ύπνο» σε ένα φέρετρο και να την θάψω όσο πιο γρήγορα γίνεται. Μετά μάλλον θα κάνω ένα μπάνιο και θα ξεφορτωθώ και εκείνους τους ψύλλους με τα καπέλα και τις σφυρίχτρες.

Είδα πολλούς πολιτισμούς, πολέμησα σε πολλούς πολέμους και μίλησα σε πολλούς βασιλιάδες στα όνειρά μου. Μακάρι να μπορούσα να τα γράψω , να μπορούσα να θυμηθώ το τέλος τους, τότε το βιβλίο που θα έγραφα θα είχε μεγάλη επιτυχία. Για παράδειγμα, κάποτε έπαιξα τάβλι με τον Σωκράτη για μια σόδα. Του είπα « Ας παίξουμε για μια Frukο»(δημοφιλής μάρκα σόδας στην Τουρκία) , κοιτάζοντας τον με έκπληξη. Αλλά δεν θυμάμαι ποιος κέρδισε το παιχνίδι. Φαντάζομαι πως οι ψύλλοι δεν με άφησαν. Αν και η παρτίδα  μας στο τάβλι έφερε μια φιλοσοφική αρμονία στον ταλαιπωρημένο από φαγούρα και ψύλλους ύπνο μου, παρ’ όλα αυτά ο τρόπος με τον οποίο ο Σωκράτης έριχνε τα ζάρια, περιέγραφε τον ορθολογισμό του σαν να έκανε επίδειξη και έκανε μπλοκ στο τάβλι ορθολογιστικά σαν να έχτιζε μια Αρχαία Ελληνική πόλη. Φαντάζομαι ότι ο Σωκράτης κέρδισε την σόδα και εγώ μάλλον του είπα κατάμουτρα : «Σωκράτη τσίμπησες τα ζάρια. Καλύτερα να συνεχίζεις να διδάσκεις στους ανθρώπους την έμφυτη γνώση σου.» Ίσως ο Σωκράτης να εξοργίστηκε μαζί μου αφού του τα είπα αυτά και να με έβρισε ,χαϊδεύοντας το μούσι του ,κάτι που είδα σε ένα βιβλίο φιλοσοφίας.

Εντάξει, το τέλος του ονείρου με τον Σωκράτη ήταν φανερό, αλλά δεν μπορούσα να συγκρατήσω την περιέργεια μου για τα άλλα όνειρα των οποίων το τέλος δεν θυμάμαι και έτσι συνέχισα να αναρωτιέμαι. Στην πραγματικότητα ,τα όνειρα μου πλανιόνταν ανάμεσα στον φόβο και το ξύπνημα , καταδικάζοντας όλη την ημέρα μου σε ισόβια κάθειρξη . Μήπως θα έπρεπε να έχω φορτίσει τον εγκέφαλό μου κατά την διάρκεια του ύπνου μου ή μήπως θα έπρεπε να έχω εγκαταστήσει μια κρυμμένη κάμερα στους αισθητήρες μου; Τουλάχιστον θα μπορούσα, καθώς τρώω το πρωινό μου, να παρακολουθήσω τι έκανα την νύχτα και αν δεν υπήρχε κάτι υπερβολικά βλάσφημο , θα μπορούσα να καλέσω τους φίλους μου και καθώς θα πίναμε το δυνατό μας τσάι,σαν παραμυθάδες θα μπορούσαν να μιλήσουν και αυτοί απονήρευτα για τα όνειρα που δεν μπόρεσαν να δουν.

Αν συνεχιστεί  έτσι, δεν θα μπορέσω να τελειώσω αυτό το βιβλίο. Ίσως θα έπρεπε να στριμώξω τον Σωκράτη στην Μεσαιωνική περίοδο ανάμεσα στις σελίδες του φιλοσοφικού λεξικού, αντί να γράφω για την παρτίδα τάβλι μαζί του. Με αυτόν τον τρόπο θα μπορέσω να πάρω την εκδίκηση μου.

Καλύτερα να γράψω μια ιστορία αγάπης, να βάλω τον πρωταγωνιστή να ερωτευτεί το πιο όμορφο κορίτσι της γειτονιάς και να μην αφήσω τον πατέρα της, έναν κακό άνθρωπο, να του δώσει την κόρη του. Μπα! Αυτή θα ήταν μάλλον μια πολύ συνηθισμένη ιστορία. Καλύτερα να σας πω για την αγαπημένη μου, που την είδα στον ύπνο μου τις προάλλες. Δεν θυμάμαι αν η αγαπημένη μου ήταν όμορφη , ή αν την φίλησα, αλλά θυμάμαι ότι έτρεμα σαν φύλλο λεύκας και ότι με τρυπούσαν οι σούστες του κρεβατιού και ότι αυτή άρχισε πρώτη την συζήτηση.

« Γεια. »
« Γεια. »
«Σ ‘ αγαπώ.»
«Άντε από εδώ, ψεύτη! Μόλις γνωριστήκαμε . Ακόμη και το «γεια» σου δεν πρόλαβε να μπει σε παρελθοντικό χρόνο.»
«Δεν πειράζει, αυτό είναι απλά ένα όνειρο.»
«Φυσικά είναι όνειρο. Αλλιώς πώς θα μπορούσες να μου πεις ότι με αγαπάς;»
«Αν το θέλεις τόσο πολύ μπορώ να στο ξαναπώ. Πάμε πάλι. Σ’ αγαπώ.»
«Όχι, δεν το θέλω.»
«Όπως επιθυμείς.»
«Αλήθεια, πώς σε λένε;»
«Γιατί σε νοιάζει , εγώ ξέρω το όνομά σου.»   
«Λοιπόν  δεν θέλεις να μου πεις το όνομά σου;»
«Να με λες απλά  Κορίτσι του Ονείρου.»
«Εντάξει, θα σε λέω  Κορίτσι του Ονείρου.»  
«Μπορείς να με φιλήσεις αν θέλεις.»

Σε αυτό το σημείο του ονείρου μου, σαν βλάκας, σηκώθηκα, ήπια νερό, πήγα στην τουαλέτα, χτύπησα το κεφάλι μου στην πόρτα τρεις φορές και εξαφανίστηκα κάτω από το ζεστό πάπλωμά μου. Μάλλον αντάλλαξα μια ρομαντική ατμόσφαιρα με ένα κατούρημα  και με τον ήχο από το νερό πού τρέχει στο καζανάκι. Αλλά συνέχισα.

«Δεν μπορώ να θυμηθώ το πρόσωπο σου όταν ξυπνάω. Είσαι όμορφη;»
«Είναι σημαντικό για σένα; Κοίταξε με προσεκτικά.»  
«Σε κοιτάζω.»
«Δεν είμαι όμορφη;»

Το να κυλιέμαι κάτω από τα σκεπάσματα σαν να προσπαθούσα να εξορίσω την λέξη «ρομαντισμό» καθώς και η αναζήτηση ενός πιο ζεστού μέρους για τα δάχτυλα των ποδιών μου, είχαν καταστρέψει τα πάντα.
«Δεν μπορούμε να βλεπόμαστε στην αληθινή ζωή;»  
«Δεν ξέρω.»
«Τίποτα δεν ξέρεις!»  
«Είμαι έτοιμος να  ξυπνήσω. Θέλεις να έρθεις και αύριο;»
«Δεν ξέρω.»
«Τότε ας μιλήσουμε λίγο ακόμη.»
«Θα ήθελες να πάμε για πουτίγκα σαν ερωτευμένοι μαθητές;»
«Πού θα βρούμε ανοιχτό ζαχαροπλαστείο τέτοια ώρα;»
«Έλα, ίσως μπορέσουμε να βρούμε κάποιο. Και μην ξεχνάς ότι είμαι το Κορίτσι του Ονείρου και μαζί μου μπορείς να πας στα μέρη του υποσυνείδητου σου.»

Ο ήλιος αποφάσισε τελικά να ανατείλει , διαπέρασε σιγά σιγά τα δαντελένια κομμάτια της κουρτίνας και το Κορίτσι του Ονείρου εξαφανίστηκε μπροστά από τα μάτια μου σαν σύννεφο σκόνης.
«Κορίτσι του Ονείρου, πού είσαι; Γα@@@ο , πάλι έφυγε.»

Όπως πάντα, η ονειρική συμφωνία του ύπνου μου εξαφανίστηκε μέσα σε ένα ξερό πηγάδι. Λυπάμαι πολύ που δεν μπόρεσα να φιλήσω την αγαπημένη μου της οποίας το πρόσωπο δεν θυμάμαι, αλλά επίσης αναρωτιέμαι πώς θα γράψω αυτήν την ιστορία αγάπης. Σκέφτομαι συνέχεια αν αυτό το κορίτσι ήταν όμορφο. Αν βγω και ψάξω την σκιά της στα πεζοδρόμια , ή προσπαθήσω να την βρω στο πρόσωπο μιας πωλήτριας κουλουριών που πουλάει « φρέσκα κουλούρια» θα μπορέσω να την βρω; ΄Ισως να συναντηθούμε στο ίδιο λεωφορείο και ίσως να θέλει να καθίσει και κοιτώντας τα πρόσωπα κάποιων ηλικιωμένων , να της δώσω την θέση μου. Μπα! Με το να γίνω σαν όνειρο στο όνειρο μου, ίσως να προσγειωθεί με τα φτερά της δίπλα μου, ποιος ξέρει; Λες και δεν έχω τίποτε άλλο να κάνω θα συνεχίσω να σκέφτομαι αυτό το κορίτσι μέχρι να με πάρει ο ύπνος. Μπορεί φίλε, αυτό το Κορίτσι του Ονείρου να είναι καμιά άσχημη, κουτσομπόλα γεροντοκόρη που περιπλανιέται στα όνειρα των ανθρώπων και «κολλάει» σε όλους;
Ίσως να πρέπει να ρωτήσω τους φίλους μου « Πήγατε για πουτίγκα χτες το βράδυ;»
         ------------------------------------------------------------------------------------



Becoming a dream, I followed my dreams.

My deep and diligent sleep finishes its shift in the bed and, like a watchman, is relieved from its duty by the fleas

accompanying me with their hats and whistles. The fleas with their whistles and rowdy walks on my body were covering the most obscene parts of my sleep at the most private parts of my dalmatian briefs. While my dream is disappearing in black and white areas of my Dalmatian briefs, fairies and brunette girls with rosy cheeks whom I wouldn’t come across even in fables are also vanishing without even looking at my face. I thought “Damn you fleas,” but everything has already scattered and vanished like a cloud of dust.

What’s going to happen now when I open my eyes? How am I going to write this dream’s ending? Should I just make it up? Writing is to make things up anyway, isn’t it? I guess I can finish this dream as I completed all the stories that I wrote before. Why do I always write my dreams and hide behind my dreams that walk freely in my sleeps like a little child? Why can’t I take this country’s distresses and troubles and pains reflected on its people’s face away and why don’t these damn dreams leave me alone?

Where have all my dreams that I saw every night gone? Maybe, they are hiding somewhere in my room and I am not aware of it. I eat my heart out like a monster: “Oh man, how did this dream end?” In my dreams, am I a pervert who rapes anyone and therefore, I don’t remember how my dreams end? Maybe I am a Don Juan without a brief and all girls get into a catfight over getting into my dreams. Whatever! I have to figure out how these dreams end; therefore, I never want the night to come and I want to put the “sleep” word onto a coffin rest and bury it as soon as possible. Then, I will probably take a shower and get rid of those fleas with hats and whistles.

I saw many civilizations, fought many wars, and talked to many kings in my dreams. If I could only write them and remember their endings; this book that I wrote would be a best seller. For example, I played a backgammon with Socrates for a soda once; I told him “Let’s play for Fruko” [popular soda brand in Turkey] by looking at him surprisingly. But, I don’t remember who had won the game; I guess the fleas didn’t let me. Even though our backgammon game brought a philosophical harmony to my sleep’s itchy and flea-ridden moments, the way how Socrates rolled the dices was describing the rationalism as if he was showing off and was making (backgammon) blocks like his rationalism as if he was building an Ancient Greek city; I guess Socrates won the soda and I probably said to his face “Socrates, you cogged the dice; you’d better keep teaching people your innate knowledge.” Maybe, Socrates had gotten mad at me after I told these and cursed me by caressing his beard that I saw in a philosophy book.

Yes, the end of my dream with Socrates was obvious but the curiosity that caused by my other dreams whose endings I can’t remember couldn’t help but kept wondering. In fact, my dreams were wandering between fear and wakefulness and trying my entire day to give it a life sentence. Should I have charged my brain during my sleep or should I have installed a hidden camera onto my sensors? At least, I could have watched what I did at night while having my breakfast and if there wasn’t anything too profane, I could have called my friends, while drinking our strong teas, like meddahs [public storytellers], they could have unsophisticatedly talked about their dreams that they couldn’t see.

If it goes on like this, I won’t be able to finish this book. Maybe, I should squeeze Socrates into the Middle Age period between the papers of the philosophy dictionary instead of writing about my backgammon game with him. This way, I can get even with him.

I guess, I’d better write a love story and make the leading man fall in love with the most beautiful girl of the neighborhood and not let his father, a bad man, give his daughter to him. Nah! This will probably be a very familiar story. I’d better tell you about my lover that I saw in my dream the other day. I don’t remember if my lover was beautiful or I kissed her; but, I kind of remember myself trembling like an aspen leaf and getting pricked by my bed’s springs and that she started the conversation.

“Hello”
“Hello”
“I love you”
“Come off it, you liar! We’ve just met. See, even your “hello” hasn’t taken its place in the past tense, yet.”
“It’s ok, this is just a dream.”
“Of course, it is a dream; otherwise, how could you tell me that you loved me?”
“If you want it that much, I can say it again. Here you go; I love you.”
“No, I don’t want it.”
“As you wish.”
“By the way, what’s your name?”
“Why do you care, I know your name.”
“So, you don’t want to tell me your name?”
“Just call me Dream Girl”
“Ok, I will call you Dream Girl.”
“You can kiss me if you want.”

At this part of my dream, like an idiot, I had gotten up, drunken water, gone to the bathroom, hit my head on the door thrice, and vanished under the warm parts of my quilt. I guess I had exchanged a romantic atmosphere with a urinal event and the sound of a running and flushing water. But I had continued.

“I can’t remember your face when I wake up; are you beautiful?”
“Is it important for you? Look at me carefully.”
“I am looking.”
“Am I not beautiful?”

My rolling under the cover as if I am exiling “romanticism” word and the search of my toe tips for a warmer place had ruined everything.

“Can’t we see each other in real life?”
“I don’t know.”
“You don’t know anything!”
“I am about to wake up.”
“Would you come tomorrow, too?”
“I don’t know.”
“Then, let’s talk a little bit more.”
“Would you like to go for a pudding like a high-school lovers?”
“Where will we find an open patisserie at this hour of my sleep?”
“Come on, maybe, we can find one. And don’t forget that I am Dream Girl and you can go to the places of your subconscious.”

The sun had finally decided to rise and penetrated through the lacy parts of the curtain and Dream Girl had disappeared before my eyes like a cloud of dust.

“Dream Girl, where are you? F*ck… She left again.”

As always, my sleep’s dreamy symphony had vanished in a dump well. I am very sorry that I couldn’t kiss my beloved whose face I can’t remember; but, I also wonder how I am going to write this love story. I keep thinking if this girl was beautiful. If I go out and search for her shadow on sidewalks or try to find her looks in the “fresh simit” looks of a simit seller, will I be able to find her? We may meet in the same bus and she may want to sit and, looking at old men’s faces, I may give her my seat. Nah! Becoming like a dream in my dream, maybe she lands down just next to me with her wings, who knows? As if I have nothing to do, I will keep thinking about this girl now until I fall asleep. Man, can this Dream Girl be an ugly, spinster, and gossip girl who wanders in people’s dreams and hits on everybody?

Maybe, I should ask my friends; “Did you go for a pudding last night?”


   (Thanks to EAUFC for  English translation https://www.facebook.com/EnginAkyurekUniversal/timeline )
   
     --------------------------------------------------------------------------------------




Devenir un rêve, j’ai suivi  mes rêves.

Mon sommeil profond et assidu termine son poste dans le lit et, comme un gardien, est libéré de son devoir  par les puces qui m’accompagnent avec leurs chapeaux et leurs  sifflets. Les puces avec leurs sifflets et leurs  promenades chahuteuses sur mon corps couvraient les parties les plus obscènes de mon sommeil aux parties les plus intimes de mes slips dalmates. Alors que mon rêve est en train de disparaître dans les zones noires et blanches de mes slips dalmates, les fées et les filles brunes aux joues roses que  je ne rencontrerais  pas même dans les fables sont également en train de disparaître sans même regarder mon visage. Je pensais "Zut les puces", mais tout avait déjà dispersé et disparu comme un nuage de poussière.

Qu'est-ce qui va se passer maintenant, quand je vais ouvrir mes yeux? Comment  je vais écrire la fin de ce rêve? Je devrais simplement  l’inventer ? L'écriture est d’inventer des choses n’est-ce pas? Je suppose que je peux terminer ce rêve comme j’ai terminé toutes les histoires que j’ai déjà écrites. Pourquoi  je dois écrire toujours mes rêves et me cacher derrière mes rêves qui marchent librement dans mon sommeil comme un petit enfant? Pourquoi je ne peux  pas éliminer les
misères et les difficultés et les souffrances de ce pays qui reflètent sur les visages de ses personnes et pourquoi ces rêves foutus  ne me laissent pas tranquille?

Où sont allés tous mes rêves que je voyais chaque nuit? Peut-être, ils se cachent dans ma chambre et je ne suis pas au courant. Je mange mon cœur comme un monstre: "Oh mec, comment ce rêve se termine?" Dans mes rêves, je suis un pervers qui viole tout le monde et donc, c’est pour ça que  je ne me souviens pas comment mes rêves finissent? Peut-être que je suis un Don Juan sans slip  et toutes les filles se disputent pour  entrer dans mes rêves. Peu Importe! Je dois comprendre comment ces rêves finissent; donc, je ne veux plus que  la nuit vienne et je veux mettre le mot «sommeil» dans un  cercueil et l’enterrer aussitôt que possible. Ensuite, je vais probablement prendre une douche et  me débarrasser de ces puces avec des chapeaux et des sifflets.

J’ai  vu de nombreuses civilisations, j’ai  combattu à plusieurs guerres, et j’ai parlé à beaucoup de rois dans mes rêves. Si seulement je pouvais les écrire et se souvenir de leurs fins; ce livre que j'ai écrit serait un best-seller. Par exemple, je jouais à un jeu de  backgammon avec Socrate pour un soda une fois; Je lui ai dit «Jouons pour  un Fruko" [une marque de soda populaire en Turquie] en le regardant avec surprise. Mais, je ne me souviens pas qui avait gagné le jeu; je suppose que les puces ne m’ont pas laissé. Même si notre jeu de backgammon a apporté une harmonie philosophique aux moments de mon sommeil  qui étaient démangés  et proie aux puces, la manière dont Socrate a roulé les dés décrivait son rationalisme comme s’ il essayait de frimer et il faisait les blocs de backgammon comme son rationalisme comme s’ il construisait une cité grecque antique; Je suppose que Socrate a gagné le soda et j’ai probablement dit à son visage "Socrate, tu as cranté les dés; tu ferais  mieux de continuer enseigner aux gens ta connaissance innée. "  Peut-être, Socrate était  en colère contre moi après que je lui ai  dit ça et il m’a maudit en caressant sa barbe comme j’ai vu  dans un livre de philosophie.

Oui, la fin de mon rêve avec Socrate était évidente, mais ma curiosité causée par mes autres rêves dont les fins je ne peux pas me souvenir, me fait me demander. En fait, mes rêves erraient entre la peur et l'éveil. Ils donnent  à ma journée entière une
condamnation à perpétuité. J’aurais dû charger mon cerveau pendant mon sommeil ou je devrais avoir installé une caméra cachée sur mes capteurs? Au moins, je pourrais voir ce que je faisais dans la nuit tout en ayant mon petit déjeuner et si il n'y avait pas quelque chose de trop profane, je pourrais appeler mes amis, tout en buvant nos thés forts, comme conteurs de rue , ils pourraient naïvement parler de leurs rêves qu'ils ne pouvaient pas voir.

Si ça continue comme ça, je ne serai pas en mesure de terminer ce livre. Peut-être, je dois serrer Socrate dans la période du Moyen-Age entre les articles du dictionnaire de philosophie au lieu d'écrire au sujet de mon jeu de backgammon avec lui. De cette façon, je peux même prendre ma revanche.

Je suppose, je ferais mieux d'écrire une histoire d'amour et de faire le jeune premier tomber amoureux  avec la plus belle fille du quartier et de ne pas laisser son père, un homme mauvais, de lui donner sa fille. Non! Ce sera probablement une histoire très familière. Je ferais mieux de vous parler de
ma  maîtresse que j’ai vue dans mon rêve, l'autre jour. Je ne me souviens pas si ma  maîtresse était belle ni si je l'ai embrassée; mais, je me souviens de moi-même trembler comme une feuille de peuplier et être piqué par les ressorts de mon lit et qu'elle a commencé la conversation.

"Salut."
"Salut."
"Je t'aime."
"Va donc, toi menteur! Nous venons de nous rencontrer. Tu vois, même ton "salut" n'a pas encore pris sa place dans le passé, ".
" C’est bon, ceci est juste un rêve."
"Bien sûr, c’est un rêve; autrement, comment pourrais-tu me dire que tu m’aimais? "
"Si tu le veux tellement, je peux te le dire à nouveau. Voici; je t'aime. "
"Non, je ne le veux pas."
"Comme tu veux."
"Par ailleurs, comment tu t’appelles?"
"Pourquoi tu t’y intéresses, je sais comment tu t’appelles." 

 "Donc, tu ne veux  pas me le dire?"
"Il suffit de m’appeler La Fille de Rêve"
"Ok, je vais t’appeler La Fille de Rêve."
"Tu peux m’embrasser  si tu veux."

A cette partie de mon rêve, comme un idiot, je m’étais levé, j’ai bu de l'eau, je suis allé à la salle de bains, j’ai frappé ma tête sur la porte trois fois, et j’ai disparu sous les parties chaudes de ma couette. Je suppose que je l'avais échangé une atmosphère romantique avec un événement urinoir et le bruit d'une eau ruisselante. Mais j'avais continué.

«Je ne me souviens pas de ton visage quand je me réveille; tu es belle? "
"C’est important pour toi? Regarde-moi bien ".
"Je te regarde."
"Je ne suis pas belle?"

Mon glissement sous la couette comme si j’exile le mot «romantisme» et la recherche d’un endroit plus chaud pour mes pieds avait tout ruiné.

"Nous ne pouvons pas nous rencontrer dans la vraie vie?"
"Je ne sais pas."
"Tu ne sais rien!"
"Je suis sur le point de me réveiller."
"Tu vas venir demain, aussi?"
"Je ne sais pas."
"Alors, parlons un peu plus."
"Tu voudrais que nous allions pour un pudding comme les amoureux de lycée?"
"Où allons-nous trouver une pâtisserie ouverte à cette heure de mon sommeil?"
"Viens, peut-être, nous pouvons en trouver une. Et n’oublie pas  que je suis La Fille de Rêve et tu peux aller sur les lieux de ton subconscient ".

Le soleil avait finalement décidé de se lever et pénétrait à travers les pièces de dentelle du rideau et La Fille de Rêve avait disparu devant mes yeux comme un nuage de poussière.

" La Fille de Rêve, où es-tu? Me**** ... Elle est partie à nouveau. "

Comme toujours, la symphonie des rêves de mon sommeil avait disparu dans un puits profond. Je suis vraiment désolé que je n’ai pas pu embrasser ma bien-aimée dont le visage, je ne me souviens pas; mais, je me demande aussi comment je vais écrire cette histoire d'amour. Je continue à penser si cette fille était belle. Si je sors et cherche son ombre sur les trottoirs ou j’essaie de la trouver dans le regard frais d’une vendeuse de bagels, je serai en mesure de la trouver? Nous pouvons nous  rencontrer dans le même bus et elle peut vouloir s'asseoir et regarder les visages des vieillards, je pourrais lui donner mon siège. Non! Devenir comme un rêve dans mon rêve, peut-être qu'elle atterrit vers le bas, juste à côté de moi avec ses ailes, qui sait? Comme si je n'y suis pour rien, je vais continuer à penser à cette fille maintenant jusqu'à ce que je m’endorme. Mec, cette Fille de Rêve pourrait être  une fille laide, célibataire, et "gossip girl" qui erre dans les rêves des gens et flirte avec tout le monde?

Peut-être, je dois demander à mes amis; "Vous êtes allés pour un pudding hier soir?"
     ----------------------------------------------------------------------------------------------









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Συνολικές προβολές σελίδας