Σάββατο 15 Φεβρουαρίου 2014

Ο ρόλος που δημιουργεί ο Engin Akyürek.



Κριτική  της ταινίας  από την Anibal Guleroglu
Υπάρχει « ένα  τέτοιο μικρό θέμα  της Eylül » ...
Αποφεύγω  πάντα να είμαι προκατειλημμένη . Αλλά μερικές φορές , οι εμπειρίες σου  σε οδηγούν με τέτοιο τρόπο που χωρίς να το θέλεις κάνεις λάθος. Παραδέχομαι ότι έκανα λάθος όταν πήγα στην πρεμιέρα του « bi Κüçük Eylül meselesi, νομίζοντας ότι θα  παρακολουθήσω μια ακόμη τουρκική ταινία σε μορφή τηλεοπτικής σειράς  .
Στην πραγματικότητα , έχω δίκιο να  το πιστεύω αυτό γιατί  οι  ηθοποιοί σε μια  ταινία  είναι συνήθως οι ίδιοι  με αυτούς  που βλέπουμε στις  τηλεοπτικές  σειρές . Δεδομένου ότι

οι διευθυντές παράγουν ταινίες  σε μορφή της τηλεοπτικής σειράς , οι ταινίες δεν είναι κάτι διαφορετικό από τις  τηλεοπτικές  σειρές  τις περισσότερες φορές

Έχουμε παρακολουθήσει τον Engin Akyurek στην τηλεόραση μέχρι σήμερα να  παίζει διαφορετικούς χαρακτήρες κάθε φορά . Πρώτη ταινία για την  Farah Zeynep Abdullah ήταν το  «Kelebegin Ruyasi - Όνειρο πεταλούδας .» Θα παίξει στην τηλεοπτική σειρά " Kurt Seyit και Sura " τώρα και τη θυμόμαστε από τη σειρά « Oyle Bir Gecer Zaman Ki-Προδοσία»

Οι παραγωγές της  Ay Yapım είναι ως επί το πλείστον τηλεοπτικές σειρές και  ο Kerem Deren έχει γράψει σενάρια μόνο για τηλεοπτικές σειρές και θεατρικές παραστάσεις απ’ όσο ξέρω. Ως εκ τούτου , οι προσδοκίες μου από την «bi Küçük Eylül meselesi»  δεν ήταν πολύ υψηλές  . Περίμενα  ένα «είδος  ταινίας-τηλεοπτικής σειράς» . Ωστόσο , τα λάθη είναι  ανθρώπινα ... Και έκανα  λάθος για το  « bi Küçük Eylül meselesi ».

« ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΕΠΑΝΑΛΑΒΕΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΘΑΥΜΑ;»

Μέχρι τώρα , η μορφή σε πολλές τουρκικές ρομαντικές ταινίες δεν ήταν δυνατόν  να ξεφύγει από τη μορφή της τηλεοπτικής σειράς . Έχοντας κάνει  λάθος σε αυτό, ας αρχίσουμε να αναλύουμε το  « bi Küçük Eylül meselesi»: οι αρχικές σκηνές ήταν συνηθισμένες.

Έτσι  , η πρώτη μου εντύπωση ήταν « είχα δίκιο »αφού  βλέπουμε σκηνές με την  κάμερα  να κινείται σε διαφορετικά αντικείμενα διάσπαρτα στα λασπωμένο νερά , ένα μπουκάλι ποτό στην επιφάνεια και στη συνέχεια να ξυπνάει σε ένα δωμάτιο που μας δείχνει το χάος του hangover .

Είδαμε  την Eylul  να περπατάει  τριγύρω σαν η  " γυναίκα με τα κόκκινα " να  τινάζει τα ξανθά μαλλιά της, σαν να πρωταγωνιστεί στη δική της ταινία , και να φυσάει μακριά τον καπνό από  το τσιγάρο της . Και η πρώτη μου εντύπωση συνεχίστηκε μέχρι που είχε ένα ατύχημα με έναν απίστευτο ηθοποιό που παίζει το ρόλο του  Atil Kurt ενώ ήταν παρέα μαζί του .

Μετά από αυτό το ατύχημα ,  η Eylul άλλαξε δραματικά και η ταινία μεταμορφώθηκε σε κάτι εντελώς διαφορετικό . Οι χαρακτήρες , η ιστορία και ο τρόπος που αντανακλούν τα συναισθήματά τους ξεπέρασε τη φτήνια της τηλεοπτικής σειράς .

 Ο Kerem Deren κάνει σχεδόν μια αναφορά για την επιτυχία της ταινίας του βάζοντας τον Tekin να θέτει  το ερώτημα «πώς μπορεί κανείς να επαναλάβει το ίδιο θαύμα ; " Ολόψυχα θέλω να συγχαρώ τον Kerem Deren για την ισορροπημένη και περίπλοκη ιστορία του. Επειδή , όλα είναι ακριβώς όπως πρέπει σε αυτή την επική ιστορία αγάπης . Δημιούργησε μια ευχάριστη ιστορία , μεταφέροντας τα σημαντικά σημεία σιγά-σιγά , χωρίς να κάνει κατάχρηση στις αναδρομές στο παρελθόν και χωρίς να μας συγχίζει . Επίσης, μελιτζάνες  , ντομάτες και μαρμελάδες ήταν επιπλέον λιχουδιές από την Τένεδο.

Ο ΡΟΛΟΣ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ  Ο ENGIN AKYUREK !

« Οι άσχημοι άνθρωποι προσπαθούν τόσο σκληρά για να αποσπάσουν την προσοχή από τους όμορφους ανθρώπους και  ερωτεύονται αμέσως αν κάποιος τους προσέξει ». Στο « Bi Küçük Eylül meselesi» ο Engin Akyurek , ο οποίος εμφανίστηκε στην ταινία με αυτό το σκεπτικό ,  είναι κομβικό σημείο  του θαύματος . Εκτός από την ιστορία του και την επιτυχημένη σκηνοθεσία , είναι ένα σημαντικό έργο που δείχνει το ταλέντο  του Engin Akyurek .

Ο Engin Akyurek τον οποίο  βλέπαμε πάντα με την ίδια την έκφραση του προσώπου  του στη «Φατμαγκιούλ» και στα  « Σύνορα της αγάπης» έχει ένα απίστευτο ταλέντο στις  εκφράσεις του προσώπου και τις  χειρονομίες . Στην  ταινία μας έκανε να δούμε ό,τι  δεν μπορούσαμε  να δούμε στην τηλεόραση .

Παρά το ότι μιλάει ελάχιστα ,  ο Engin Akyurek εκφράζει τη  συστολή ενός  ηττοπαθούς ατόμου πολύ καλά με τα μάτια του,  τα γεμάτα συναισθήματα . Η απόδοση  του Akyurek μου θύμισε ένα  βουβό  χαρακτήρα που ερωτεύτηκε  με μια πλούσια κοπέλα σε μια ταινία που ονομάζεται " Barfi . Όπως στην ταινία  " Barfi " που αποδεικνύεται ότι η αγάπη δεν χρειάζεται λόγια ,  ο Engin Akyurek ήταν πολύ επιτυχημένος  στο να δείχνει  την αγάπη και τη θλίψη του με μιμήσεις .

Γι  αυτό  , ο ρόλος του  Engin Akyurek είναι μια τέλεια απόδειξη του πως 90 λεπτά σε μια τηλεοπτική σειρά σκοτώνουν τη δημιουργικότητα των ηθοποιών  και ότι δεν πρέπει να κρίνουμε τους ηθοποιούς  με τις εμφανίσεις τους στις  τηλεοπτικές σειρές.

Ας δούμε αν ο  Engin Akyurek , ο οποίος γεννήθηκε στο  σινεμά σαν ένας  παράξενος άνθρωπος  λέγοντας « Eylul , δεν με θυμάσαι ; με ερωτεύτηκες  εδώ , σε αυτό το νησί » , θα είναι σε θέση να δείξει το ταλέντο του στη νέα τηλεοπτική σειρά του .

ΓΥΝΑΙΚΕΙΑ ΣΚΛΗΡΟΤΗΤΑ ΣΤΟ «BI KÜÇÜK EYLUL MESELESİ "

Σε αυτή την ταινία στην οποία  ο Kerem Deren έδειξε  τις  εξαιρετικές συγγραφικές και  σκηνοθετικές  ικανότητές του , η  Farah Zeynep Abdullah , είναι μόνη της  , μια άλλη ιστορία ...

Επιτρέψτε μου να σας  εξηγήσω αν αναρωτιέστε γιατί . Πριν μας δείξει τα συναισθήματα της  αγάπης και νοσταλγίας ως " Sura " του " Seyit » , δίνει ζωή στο χαρακτήρα της  Eylul . Έχοντας τα πάντα στη ζωή , η  Eylul είναι ένας άνθρωπος που σκέφτεται ότι η ζωή είναι ένα παιχνίδι .

Ο κύκλος της  Eylul αποτελείται από ηθοποιούς και ανθρώπους από την τηλεόραση και τον επιχειρηματικό κόσμο . Και σε αυτόν τον κόσμο , έχει το δικό της τρόπο και δεν έχει χρόνο για αγάπη . Η προσέγγισή της για τις σχέσεις είναι πολύ κυνική και μας  δείχνει πώς μια σύγχρονη γυναίκα σήμερα  μπορεί να είναι σκληρή και εγωίστρια .

Υπάρχει μια παροιμία που λέει : « Μια γυναίκα είτε φτιάχνει, είτε καταστρέφει έναν άντρα» και στην  Eylul ταιριάζει απόλυτα αυτή η παροιμία. Έχει μια τέτοια προσέγγιση στην  αγάπη που θέλει να παντρευτεί έναν άνδρα  τον οποίο γνωρίζει  μόνο από τα σκίτσα του σε μια εφημερίδα κι αυτή μπορεί εύκολα να τον πετάξει  σαν μια  παλιά εφημερίδα .

Και  η Farah Zeynep Abdullah αξίζει , έγινε  μια " θανατηφόρα ελκυστική  νέα ξανθιά γυναίκα» που μας  εκπλήσσει κάποιες  φορές και μας  κάνει να λυπόμαστε άλλες  φορές ... Αλλά σε κάθε περίπτωση , σε  κάνει να νιώθεις  ότι « η  πονηρή  γυναίκα έκανε τον άντρα  να χάσει !»

Όπως μπορείτε να φανταστείτε , η αγάπη έχει " ένα μικρό θέμα  της Eylul " την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου . Ενώ η ταινία προκαλεί το δράμα που δημιουργήθηκε από το  κλισέ" άσχημος άντρας -όμορφη γυναίκα " και χρησιμοποιώντας την ανικανότητα της γυναίκας ,  σε κάνει επίσης να νιώθεις ότι  « μερικές φορές είναι καλύτερο να ξεχνάμε παρά να θυμόμαστε .
"
                    ---------------------------------------------------------------------------------
There is such ‘a small Eylül matter’… By Anibal Guleroglu
I’ve always avoided being prejudiced. But sometimes, your experiences condition you in such a way that you unintentionally make a mistake. I admit that I was mistaken when I went to the premiere of ‘bi küçük Eylül meselesi.’ I thought we were going to watch another Turkish movie in a format of the TV series again.
Actually, I am right to think that way; because, movie actors and actresses are usually the same ones we see in TV series. Since the directors produce things in a format of the TV series, movies are not any different than TV series most of the time.

We’ve always watched Engin Akyurek on TV until now, who usually played different characters each time. Farah Zeynep Abdullah’s first movie was “Kelebegin Ruyasi – Butterfly’s Dream.” She will play in “Kurt Seyit and Sura” TV series now and we remember her for her performance in “Oyle Bir Gecer Zaman Ki”.

Ay Yapim's productions are mostly TV series and Kerem Deren has written scenarios only for TV series and theater plays as far as I know. Therefore, my expectations from ‘bi küçük Eylül meselesi’ were leveling down to a ‘TV Series kind of movie’. However, err is human… And we were mistaken about ‘bi küçük Eylül meselesi.’

‘HOW CAN ONE REPEAT THE SAME MIRACLE?’

Until now, format of the many Turkish romantic movies weren’t able to escape from the format of the TV series. Being mistaken by this fact, if we start analyzing ‘bi küçük Eylül meselesi’ from this point, the initial artificial scenes were in parallel with the routine.

Hence, my first impression was ‘I was right’ after seeing scenes like “camera moving from different objects scattered in the muddy deep water to a drink bottle on the surface and then waking up swearing in a room reflecting hangover mess.”

We saw Eylul walking around with an attitude of “a foxy woman in red” by flipping her blond hair, feeling like she is starring in her own movie, and puffing away on her cigarette just to spite the smoking ban on the screen. And my first impression continued until she had an accident with an incredible actor Atil Kurt while she was hanging out with him.

After that accident, Eylul dramatically changed and the film folded into something completely different. The story and the way characters reflected their emotions surpassed the cheapness of the TV series.

Kerem Deren almost makes a reference to the success of his movie by making Tekin ask the question of “how can one repeat the same miracle?” I wholeheartedly want to congratulate Kerem Deren for his balanced and twisted story; because, everything is just right in this epic love story. He created an enjoyable story by conveying the important points slowly, without abusing the flashbacks and without confusing us. On top of that, eggplant pastry and tomato jam were extra treats from Bozcaada.

THE ROLE THAT CREATES ENGIN AKYUREK!

‘Ugly people try so hard to get beautiful people’s attention that they fall in love immediately if someone notices them.” ‘bi küçük Eylül meselesi’ made Engin Akyurek, who appeared in the film with that rationale, focal point of its miracle. Beside its story and successful directing, it is an important work that shows Engin Akyurek’s talent.

Engin Akyurek whom we always saw with the same facial expression in “Foreign Groom” and “What is Fatmagul’s Fault?” TV series has an unbelievable talent in facial mimics and gestures; that movie made us see what we couldn’t see on TV.

Despite the minimum amount of talk, Engin Akyurek reflected a loser person’s shyness very well with his eyes full of emotions. Akyurek’s performance reminded me a mute character who fell in love with a rich girl in a movie named “Barfi.” Like “Barfi” who proves that love doesn’t need words, Engin Akyurek was very successful in reflecting his love and sorrow with his mimics.

Therefore, Engin Akyurek’s role is a perfect proof of how 90 minutes long TV series kills the creativity of the actors and that we shouldn’t judge actors with their performances in TV series.

Let’s see if Engin Akyurek, who is born in the cinema with a strange man saying ‘Eylul, do you remember me? You fell in love with me here, on this island’, will be able to show his talent in his new TV series.

WOMAN’S CRUELTY IN ‘Bİ KÜÇÜK EYLÜL MESELESİ”

In this movie in which Kerem Deren showed his exceptional writing and directing skills, Farah Zeynep Abdullah, alone, is a different story…

Let me explain if you wonder why. Before reflecting her emotions of love and longing as “Sura” of “Seyit”, she gives life to Eylul character. Driven by having everything in life, Eylul is a person who thinks that life is a game.

Eylul’s circle consists of actors and people from TV and commercial world. And in this world, she has her own way and doesn’t have time for love. Her approach for her relations is very cynical and she abstrusely shows how a modern day woman can be cruel and selfish.

There is a saying: "A woman either aggrandize or disgrace his man." Eylul perfectly fits this definition; she has such an insensitive approach towards love that she wants to get married with a man whom she only knew from his cartoons in a newspaper or she can easily throw him away like a read newspaper.

And Farah Zeynep Abdullah deserves every credit for becoming a “lethal attraction” with her new blonde woman character; she sometimes surprises you and sometimes makes you sad... But in every situation, she makes you feel like “The woman's ruse made the man lose!”

As you can imagine, love has “a small Eylul matter” on Valentine’s day. While the movie triggers the drama created by “ugly man-beautiful woman” cliché and using woman’s loutishness, it also makes you watch itself by making you feel like ‘sometimes forgetting is better than remembering.”(Thanks EAUFC for English translation)
                ---------------------------------------------------------------------------
Il y a  « un petit  sujet d’Eylül» ... par Anibal Guleroglu
J'ai toujours évité d'avoir des préjugés . Mais parfois , nos expériences nous conduisent  d’une telle manière qu’on fait une erreur involontaire . J'avoue que je me suis trompée quand je suis allée à la première de « bi Küçük Eylül meselesi ».Je pensais que nous allions regarder à nouveau un autre film turc dans un format de la série télévisée.
En fait, j’ai raison de penser de cette façon , parce que,  les acteurs et les actrices de cinéma sont généralement les mêmes que ceux que nous voyons dans les  séries télévisées. Depuis les producteurs font  les choses dans un format des séries télévisées , les films ne sont pas différents la plupart du temps .

Nous avons toujours regardé Engin Akyurek à la télévision jusqu'à présent , qui joue généralement des personnages différents  chaque fois. Le premier film de Farah Zeynep Abdullah était " Kelebegin Ruyasi - Rêve de papillon ».Elle va jouer dans la série " Kurt Seyit et Sura» maintenant et nous nous souvenons d’elle pour sa performance dans " Oyle Bir Gecer Zaman Ki " .

Les productions d’ Ay Yapim sont pour la plupart des séries télévisées et Kerem Deren  n’a écrit les scénarios que pour des séries télévisées et  des pièces de théâtre d’autant que je sais . Par conséquent , mes attentes de « bi Küçük Eylül meselesi » ont été basses :un genre de film comme une série télévisée. Cependant , les erreurs  sont humaines..Et je me suis  trompée sur « bi Küçük Eylül meselesi .

« COMMENT PEUT-ON REPETER LE MEME MIRACLE ? »

Jusqu'à présent , le format des nombreux films romantiques turcs n'a pas pu échapper à la présentation de la série télévisée . Être trompé par ce fait , si nous commençons à analyser « bi Küçük Eylül meselesi» de ce point , les scènes artificielles initiales étaient en parallèle avec la routine .

Par conséquent, ma première impression était « j'avais raison » après avoir vu des scènes comme " mouvement de caméra à partir de différents objets éparpillés dans l'eau profonde boueuse , une bouteille de verre sur la surface et se réveillant dans une pièce reflétant le désordre . "

Nous avons vu Eylul se promener avec une attitude de " une femme en rouge " en feuilletant ses cheveux blonds , se sentir comme elle est en vedette dans son propre film , et bouffée de sa cigarette. Et ma première impression a continué jusqu'à ce qu'elle a eu un accident avec un acteur ;qui jouait le rôle d' Atil Kurt alors qu'elle roulait avec lui .

Après cet accident , Eylul a radicalement changé et le film a  été plié en quelque chose de complètement différent . Les personnages de l'histoire et la façon dont  ils reflétaient leurs émotions dépassent  le bas niveau  des séries télévisées.

Kerem Deren fait presque une référence pour le succès de son film en faisant Tekin poser la question de «comment peut-on répéter le même miracle ? " Je veux de tout  coeur féliciter Kerem Deren pour son histoire équilibré  et tordue, parce que, tout est juste dans cette histoire d'amour épique . Il a créé une histoire agréable en transmettant les points importants lentement, sans abuser des flashbacks et sans nous confondre . En plus de cela , l'aubergine , la tomate et la confiture étaient  de friandises  supplémentaires de Ténédos .

LE ROLE QUE CRÉE  ENGIN AKYÜREK !

« Les personnes laides essaient tant d’attirer l'attention des beaux gens qu’ils tombent amoureux immédiatement si quelqu'un les remarque . « Bi Küçük Eylül meselesi » fait Engin Akyurek , qui est apparu dans le film avec ce raisonnement , le point focal de son miracle . En plus de son histoire et de sa direction réussie , c'est un travail important qui montre le talent d’Engin Akyurek .

Engin Akyurek que nous avons toujours vu avec la même expression du visage dans les  séries « Quel est le crime de Fatmagul » et «  Le marié étranger »a un talent incroyable en mimiques et en  gestes . Ce film nous a fait voir ce que nous ne pouvions pas voir à la télévision .

Malgré la quantité minimum de conversation , Engin Akyurek reflète très bien la timidité d'une personne perdante  avec ses yeux pleins d'émotions . La performance d’ Akyurek m'a rappelé un personnage muet qui est tombé en amour avec une fille riche dans un film nommé " Barfi . J'aime « Barfi »  qui prouve que l'amour n'a pas besoin des mots , Engin Akyurek a été très réussi  reflétant son amour et sa douleur avec ses mimétiques.

Par conséquent , le rôle d’ Engin Akyurek est une preuve parfaite de la façon dont 90 minutes d’une série télévisée  tue la créativité des acteurs et que nous ne devons pas juger les acteurs avec leurs performances dans les séries télévisées .

Voyons si Engin Akyurek , qui est né dans le cinéma avec un homme étrange en disant « Eylul , tu ne te souviens pas de moi? Tu es tombée amoureuse  avec moi  ici , sur cette île » , sera en mesure de montrer son talent dans sa nouvelle série télévisée .

LA CRUAUTE DE FEMME
Α « BI KÜÇÜK EYLUL MESELESİ »

Dans ce film dans lequel  Kerem Deren a montré ses compétences exceptionnelles d’ écriture et de direction, Farah Zeynep Abdullah , seule , est une autre histoire ...

Permettez- moi de vous expliquer si vous vous demandez pourquoi . Avant de réfléchir ses émotions d'amour et de désir que " Sura " de " Seyit " , elle donne vie au caractère d’ Eylul . Poussée  par avoir tout dans la vie , Eylul est une personne qui pense que la vie est un jeu .

Le cercle de Eylul se compose des acteurs et des gens de la télévision et du monde commercial . Et dans ce monde , elle a son propre chemin et elle n’a pas  le temps pour l'amour . Son approche de ses relations est très cynique et elle montre comment une femme moderne peut être cruelle  et égoïste .

Il y a un dicton : « Une femme soit agrandit ,soit déshonore son homme » . Eylul s'intègre parfaitement à cette définition , elle dispose d'une telle approche insensible à l'amour qu'elle veut se marier avec un homme qu'elle ne connaissait que de ses caricatures dans un journal ou elle peut facilement le jeter comme un journal.

Et  Farah Zeynep Abdullah mérite chaque crédit pour devenir une " attraction fatale» avec son nouveau personnage de femme  blonde , elle vous surprend parfois et vous rend triste parfois ... Mais dans tous les cas , elle vous fait vous sentir comme " la ruse de la femme a fait l'homme perdre ! "

Comme vous pouvez l'imaginer, l'amour a " une petite question d’Eylul " le jour de la Saint-Valentin. Alors que le film déclenche le drame créé par «laid homme - femme belle " cliché et en utilisant l’incapacité de la femme , il vous rend également se regarder en vous faisant sentir comme « oublier parfois , c'est mieux que de se souvenir " .


8 σχόλια:

  1. η γυναίκα που έγραψε το αρθρο είναι τελείως ηλίθια! έχει ο Ενγκίν το ίδιο ύφος σε όλες τις σειρές που έχει παίξει;; έχει δει το Πέρα από τα σύννεφα για να καταλάβει ποσο διαφορετική είναι η ερμηνεία του;; άσε που μας τον λέει και άσχημο κιόλας! είναι ο Ενγκίν άσχημος;; στραβωμάρα έχει;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συμφωνω...ουτε το ιδιο υφος εχει ουτε ειναι ασχημος... Μαλλον δεν εχει δει ποτε σειρα του...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν νομίζω ότι αξίζει να σταθούμε στην κριτική της. Προφανώς η γυναίκα αυτή δεν είναι αντικειμενική. Απο τα λεγόμενα της πρίν δεί την ταινία ήταν προκατειλημένη με τις τηλεοπτικές σειρές και με τους ηθοποιούς που παίζουν σε αυτές. Πάντως θα έπρεπε να είναι πιο καλά πληροφορημένη πρίν κάνει την συγκεκριμένη κριτική για τον Ενγκίν.. Ο Ενγκίν δεν έχει παίξει μόνο σε τηλεοπτικές σειρές αλλά έχει κάνει και αρκετό θέατρο. Ο Ενγκίν είναι ιδιαίτερος, δεν έχει καμμία σχέση με τους άλλους και ο τρόπος που παίζει (όταν μιλάει,όταν κοιτάζει, ο τρόπος που κινείται και μπαίνει στον ρόλο και τον κάνει δικό του) καθηλώνει τον θεατή. Γιαυτό και έχει τόσους fun όχι μόνο στην Τουρκία αλλά και σε όποια χώρα και να παίχτηκαν οι συγκεκριμένες τηλεοπτικές σειρές. Αυτό δεν μπορεί να το αλλάξει καμμία κριτική τέτοιου είδους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνω μαζι σου Vicky ..εκφραζεις ακριβως τις σκεψεις μου για τον Engin. Ανυπομονω να δω την ταινια!

      Διαγραφή
  4. Και εγώ ανυπομονώ να δώ την ταινία. Αν γνωρίζετε πότε και πώς θα μπορέσουμε να την δούμε, ενημερώστε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. she compared engin to randbir kapoor, that is very insulting, as ranbir acts same oin all movies he has same expression while engin is different in all characters, watch mustafa bulut and kerim then tekin, all are so different it makes your mind boggle tot hink it is the same person! biased writer not happy with some of her comments, good thing she realized engin has talent thoguh!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Συνολικές προβολές σελίδας