Δευτέρα 10 Φεβρουαρίου 2014

Το τραγούδι της ταινίας.


Οι στίχοι του τραγουδιού που έγραψε η Nil Karaibrahimgil.


Μην σπαταλάς  το χρόνο σας προσπαθώντας να βρεις
Μια θέση για μένα στην καρδιά σου
Μην βάζεις  τα χέρια σου γύρω μου
Δεν μπορώ να μείνω εκεί
 
Μπορείς,  κι εσύ επίσης, να διασκεδάσεις

Μην μιλάς  λυπημένα
Στο τέλος, η ζωή δεν είναι τίποτα
Αλλά  ένα στιγμιαίο ραντεβού


Lalala la έτσι είμαι  
Lalala la Και έτσι πάντα ήμουν


Εγώ δεν πάω πίσω στο χρόνο.
Έχω  δακρύσει
Είμαι πιο δυνατός
Με τα λάθη μου
 
Μην με καλείς στην πορεία σου
Η πορεία μου είναι διαφορετική
Ο τόπος όπου πάω  είναι διαφορετικός
Τα εμπόδια μου  είναι διαφορετικά
 
Μπορώ να λάμψω  στο σκοτάδι
Μπορώ να σταθώ  στο κενό
Δεν θα πέσω!
Η ψυχή μου έχει φτερά.


Μην με καλείς στην πορεία σου
Η πορεία μου είναι διαφορετική 
 Η κατεύθυνση μου είναι διαφορετική
Τα εμπόδια μου είναι διαφορετικά
 
Μπορώ να φύγω όπως ήρθα
Μπορώ να παραιτηθώ από  την αγάπη
Δεν έχω αλυσίδες γύρω από το λαιμό μου
                  ------------------------------------------------------------

 Lyrics of the song written for “bi küçük Eylül meselesi” by Nil Karaibrahimgil.


Don’t waste your time trying to have
A place for me in your heart
Don’t put your arms around me
I can’t stay there

You, too, have some fun
Don’t talk sad
At the end, life is nothing
But just a momentary rendez vous.

Lalala la this is how I am
Lalala la And this is always how I have been

I don’t go back in time.
I’ve been crossed with tears
I am stronger
With my faults

Don’t call me to your path
My path is different
The place where I go (my direction) is different
My slopes (obstacles) are different

I can shine in the dark
I can stand in the emptiness (or space)
I won’t fall!
My soul has wings.

Don’t call me to your path
My path is different
The place where I go (my direction) is different
My slopes (obstacles) are different

I can go as I come
I can give up on love
I don’t have chains around my neck
(Thanks EAUFC or English translation)
                  --------------------------------------------------------------

Lyrics de la chanson écrite pour "bi Küçük Eylül meselesi" par Nil Karaibrahimgil.


Ne perds pas ton temps à essayer d'avoir
Une place pour moi dans ton cœur
Ne mets  pas  tes  bras autour de moi
Je ne peux pas rester là
 
Toi aussi, tu dois avoir  du plaisir
Ne parle pas triste
A la fin, la vie n'est rien
Mais juste un rendez-vous momentané

Lalala me voilà comment je suis
Lalala la Et c'est toujours ainsi que j'ai été
 
Je ne vais pas dans le temps.
J'ai  jeté des larmes
Je suis plus fort
Avec mes défauts

Ne m'appelle pas à ton chemin
Mon chemin est différent
L'endroit où je vais est différent
Mes obstacles  sont différents
 
Je peux briller dans l'obscurité
Je peux me tenir dans le vide (ou l'espace)
Je ne vais pas tomber!
Mon âme a des ailes.


Ne m'appelle  pas à ton chemin
Mon chemin est différent
L'endroit où je vais (ma direction) est différente
Mes obstacles  sont différents

Je peux aller comme je viens Je peux renoncer à l'amour Je n'ai pas les chaînes autour de mon cou



 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Συνολικές προβολές σελίδας